Mottagit beställningen
Mitt smycke är skadat, vad gör jag?

Vi är ledsna att höra att din beställning är skadad!

Vi är glada att hjälpa dig med eventuella problem, men först måste vi få in en bild av smycket från dig, för att behandla ditt klagomål.

Vänligen kontakta  vår kundtjänst med:

  • Ditt beställnings nummer (är det en gåva av någon annan ? vänligen ge oss namn)
  • En klar bild av smycket som är skadat
  • Skicka gärna artikel namn och artikel nummer


Välj ett av alternativen nedan, när du kontaktar oss:

                 Image 

Välj den bästa beskrivningen av skadan, så vi kan ge dig snabbare rätt behandling.

Det är obligatoriskt att skicka en bild av skadan på smycket till oss, så att vi kan behandla ärendet snabbt och effektivt.

Vi återkommer till dig så fort vi kan för att ge den rätta lösningen på problemet, enligt våra villkor.

Vänligen kontrollera din spam-mapp, skräp post, om du inte har fått ett svar från oss.Du bör få en bekräftelse på att din begäran inom de närmaste timmarna.

Observera att om vi kommer att skicka dig ett nytt smycke, så kommer produktionstiden för standardleverans som anges på webbplatsen att gälla.

 

 

Min kedja är trasig, vad ska jag göra?

Vi vill hjälpa dig och skicka dig en ny kedja!

Vänligen kontakta  vår kundtjänst med:

  • Ditt beställnings nummer (är det en gåva av någon annan ? vänligen ge oss namn)
  • En bild av kedjan som är trasig
  • En beskrivning av skadan
  • Vilken längd du önskar på kedjan


Vänligen välj ett av alternativen nedan, när du kontaktar oss:
              Image

Det är obligatoriskt att skicka en bild på skadan på kedjan till oss, så att vi kan behandla ärendet snabbt och effektivt.

Vi återkommer till dig så snabbt som möjligt, och beroende på om du har garanti, så ger vi ett byte av kedja som enkelt kan bytas ut.
Byte av kedja kommer att skickas inom tidsramen för det leveranssättet, som anges på webbplatsen när du kontaktar oss.

Returer och avbeställningar

Avbokning och förändringar

Produktionen av ditt smycke börjar omedelbart efter att du har gjort din beställning.

  • På grund av att varje bit av smycket är unikt tillverkad för våra kunder, och det faktum att vi börja produktionen direkt, Vänligen låt oss veta så snart som möjligt om du väljer att avbeställa din order.Detta kommer att resultera i en 30% avbokningsavgift.
  • Genom en återbetalning kommer vi att återbetala via samma betalningsmetod som du använde för att betala för din beställning.Det kan ta upp till 7 arbetsdagar från den dag då återbetalningen godkändts.
  • Vi kan alla ändra på vårat val av smycke, så om du bestämmer att du vill ändra din beställning, vänligen kontakta oss så snabbt som möjligt, och vi kommer gärna hjälpa dig.
    Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta kundservice här.
  • För att få en återbetalning för ett smycke som skickas från oss, måste du returnera varan först till oss.Detta gäller även eventuella gåvor du fått med din beställning.När vi mottagit din retur, bearbetar vi din återbetalning.

Missnöjd med min beställning

Om du inte är nöjd med ditt smycke, kommer vi gärna att hjälpa dig att byta till något annat, inom 100 dagar efter köpet.

  • Din ursprungliga beställning måste returneras till oss innan vi kan skicka den nya artikeln till produktion.
  • Vänligen kontakta oss innan du skickar tillbaka smycket och vänligen skicka en tydlig bild av smycket , så vi kan förstå varför du inte är nöjd.
  • Om det nya smycket som du har valt är i en annan prisklass än det ursprungliga smycket, skickar vi en länk för betalning av prisskillnaden eller återbetalning, beroende på vad som passar.
  • Om du inte är nöjd med denna lösning, hjälper kundtjänst dig att hitta en alternativ lösning.      

Skadad produkt

Om din vara är skadad eller ofullständig, kontakta oss omedelbart.

  • Vänligen skicka oss en tydlig bild av den skadade artikeln med en beskrivning av skadan, till kundtjänst.
  • När en av kundtjänst representanter har fått en tydlig bild och ditt klagomål, kommer du att erbjudas en återproduktion, gratis, om produkten är inom garanti.
Jag har mottagit fel längd på smycket, vad ska jag göra?

Om den kedjelängd du mottagit skiljer sig från den du beställt, skickar vi dig med glädje en ny kedja som du lätt kan byta ut själv med ett par tänger.

Om du beställt fel kedjelängd och vill ha en ny kedja, vänligen kontakta vårt Kundtjänst Team och vi kommer med gläjde att skicka en ny kedja till dig utan extra kostnad.

 

Guld

Om din kedja är av äkta guld vänligen kontakta vårt Kundtjänst Team för vidare instruktioner.

Jag har mottagit fel ringstorlek, vad ska jag göra?

Om du beställt fel ringstorlek, är vi glada att kunna erbjuda gratis ändring en gång! Vänligen se vår ringstorleksguide för att kontrollera vilken storlek du behöver, kontakta sedan vårt Kundtjänst Team för att få vidare instruktioner hur du skickar tillbaka din ring för ändring.

Jag har mottagit en felaktig vara i min beställning, vad ska jag göra?

Om du mottagit en felaktig vara i din beställning, vänligen kontakta oss så snabbt som möjligt så vi kan ordna upp det.

Börja med att kontrollera dina orderdetaljer för att kontrollera att din beställning är korrekt ifylld med den inskription du valt. Kontakta därefter vår kundtjänst med ditt ordernummer och foto på den felaktiga varan. Vi kommer därefter att skicka dig en ersättningsvara så snabbt som möjligt.

Jag saknar en vara i min beställning, vad ska jag göra?

Vi beklagar att det fattas en vara!

Vi ber dig att vänligen kontrollera din beställningsbekräftelse för att säkerhetsställa att alla detaljer stämmer och som du beställt.

Det kan hända att vi har skickat dina beställningar i separata paket, så vänligen kontrollera din email för att se om någon av dina varor anländer separat. Om din beställning har skickats i separata paket kan du se det i leveransbeskeden som visar vilka varor som skickats i varje paket. Vänligen kontrollera leveransbeskedet från var del av din beställning för att kontrollera att inget saknas.


Om en vara saknas, vänligen kontakta vårt Kundservice Team med ditt order nummer, namnet på den saknade varan och en länk till varans websida om du har det. Vi kommer att lösa situationen så snabbt som möjligt.

Jag har mottagit min vara men den ser inte ut som förväntat

Vi beklagar att höra att din beställning inte faller dig i smaken.

Vi vill med glädje erbjuda dig att byta varan mot en annan men kontakta först vårt kundtjänst team med ett foto på smycket för att kontrollera att smycket uppnår vår standard av kvalité och att produkten är som beskrivnen på webbsidan.

När ni kontaktar oss, vänligen kontrollera följande detaljer så att vi kan hjälpa er på bästa sätt:

  • Ditt ordernummer
  • En bild på smycket du mottagit
  • Återkoppling angående smycket
  • Link till varan du önskar byta till

Vänligen välj alternativet som visas nedan kontakta oss form:


           Image

Jag mottog min vara men inskriptionen är fel

Om misstaget är vårat, kommer vi med glädje att erbjuda gratis ersättningvara till dig med rätt inskription.
När ni kontaktar oss, vänligen fyll i följande detaljer så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt:

  • Ditt ordernummer 
  • Ett foto på varan du mottagit
  • Den korrekta inskriptionen


Vänligen välj alternativ nedan  kontakta oss form:

           Image

Vilka är era garantivillkor?

Alla Silver, Guldpläterat och Rosè pläterade smycken har en automatisk garanti tid på 6 månader. Skador under denna tid kommer att täckas. Guld och Diamant smycken har 1års garanti som du kan köpa till när du väljer ditt smycke. Alla skador som uppstår under detta år kommer att täckas.




Copyright © 2009-2019 MittNamnHalsband.se Alla rättigheter reserverade.