COVID-19 Uppdatering. Läs mer
Bästa kund,
Vi vill ta detta tillfälle för att vända oss direkt till dig och berätta om de åtgärder vi på Mitt Namnhalsband tar i och med den nuvarande Coronavirus (COVID-19) situationen för att försäkra våra kunders välmående.

Hälsa och välmående för våra kunder och anställda är vår första prioritet när vi fattar beslut. Alla våra lokaler, vilket inkluderar kontor och fabriker städas och desinfekteras regelbundet. Alla våra medarbetare följer hygienrekommendationer, såsom regelbunden handtvätt etc. från världshälsoorganisationen (WHO) instruktioner. Vi följer noggrant utvecklingen lokalt och i världen och gör nödvändiga justeringar för att försäkra en säker arbetsmiljö.

Vi månar om dig som kund och vårt mål är att leverera Mitt Namnhalsband-upplevelsen i precis samma goda anda som vi alltid gör och samtidigt försäkra alla som är inblandade i processen från tillverkning till kundens dörr hanteras på ett säkert sätt. Alla smycken som tillverkas blir noggrant tvättade innan de skickas till sin destination för att försäkra säkert mottagande av våra produkter. Vi erbjuder också möjlighet att få leveranser utan att behöva möta den som levererar fysiskt, den som levererar din vara kommer lämna den utanför din dörr.

På grund av extra försiktighetsåtgärder i och med COVID-19, vänligen ha i åtanke att leveranstider kan vara lite längre än normalt. Vi uppskattar ditt tålamod kring detta i dessa tider.

Vi är fast beslutna att förse våra kunder med en enkel och säker upplevelse så att ni kan fortsätta åtnjuta våra mycket omtyckta personliga smycken. Vår webbsida kommer vara öppen som vanligt och vår verksamhet fortsätter som vanligt samtidigt som vi följer och anpassar oss efter ny uppdateringar. Tveka inte att kontakta kundservice om du har fler frågor kring den pågående situationen.

Ta hand om dig själv och dina nära,
Teamet på Mitt Namnhalsband
Stäng
Leverans
På grund av den nuvarande situationen med Coronavirus (COVID-19), kommer jag att få min beställning i tid?

Verksamheten pågår som vanligt här på Mittnamnhalsband. När det gäller nu, och tills ytterligare uppdatering, bör alla beställningar anlända i tid, på det beräknade leveransdatumet.

För extra försiktighetsåtgärder har vi lagt till två dagar till det beräknade leveransdatumet.

Vi spårar alla paket och vi är i kontakt med alla fraktföretagerna vi jobbar med för att se till att allt går smidigt.

Varför har jag ej mottagit beställnings bekräftelse?

Detta kan ske av följande skä:

  • Det kan hända att din email adress skrivits fel när du lagt in din beställning.
  • Emailet kan ha hamnat i din spam / skräp / kampanj mappen.
    o     Kontrollera dessa mappar. Du kan också söka efter våra mail. Avsändaren av e-post är kundserv@mittnamnhalsband.se. 
    o     Markera vår e-post som ”inte skräppost” i din e-post.
  • Någon beställning stoppas innan de bekräftas, detta kan hända t.ex.på grund av önskan för specialtecken, särskilda önskemål från dig, ett fel med den levererans adressen eller annat.

Vänligen avvänta 24 tim. för att behandla din beställning och skicka er en beställningsbekräftelse, eller evt. att vi kontaktar dig om det behövs en ändring.  

Om du fortfarande inte kan hitta din beställnings bekräftelse efter 24 timmar, vänligen kontakta och kundtjänst kommer att skicka er en ny bekräftelse.

När du kontaktar oss vänligen välj alternativet som visas nedan:

Image

Du kan hitta din order status här: Beställning och leverans information.

Var är min beställning?

Vi vet att du väntar med spänning att mottaga din beställning, och att väntan känns lång.Tro oss, vi är lika upphetsad som du! Du kan vara säker att vi arbetar hårt för att skapa det perfekta smycket till dig, så snabbt som vi kan.

Din beställning är tillverkad enligt den tid och leverans metod du valde när du gjorde din beställning.

Spåra min beställning
Om du inte har mottagit ett leveransmeddelande ännu per email , så är din beställning fortfarande i produktion. Klicka här Spåra din beställning.

Leverans meddelande
När din beställning är på väg så skickar vi dig ett e-mail med leveransbekräftelse som anger ditt leveransdatum och spårningsnummer, beroende på leveransmetoden du valt.


Dröjsmål i leverans
Leveransdatum för transporten är passerade, och du fortfarande inte har fått din leverans, vi rekommenderar att du provar följande (det har visat sig vara användbart för andra kunder):

  • Vänligen kontrollera din leveransinformation på beställnings bekräftelsen. Har du rätt leveransadress?
  • Fråga andra i familjen om de har eventuellt mottagit paketet, detta är en vanlig företeelse.
  • Kolla med grannarna, det händer att försändelser hamnar i fel postlåda.
    Det händer att leveransen av försändelsen inte var lyckad. Vänligen kontakta företaget som kommer att leverera.Du få information när du söker upp din order hos oss.

Har du valt leverans till ett annat land? Observera att det kan finnas längre leveranstid till det mottagande landet du har valt.

Om du fortfarande inte kan hitta din leverans, vänligen kontakta Kundtjänst och vi vill med glädje hjälpa dig.

Jag hittar inte mitt beställningsnummer?

Beställningsnumret skickas till dig,när beställningen är bekräftad. Du kan se beställningsnumret ditt i beställningsbekräftelsen i ditt email med ytterligare information (det börjar med 67 ******)

Du kan använda ditt beställningsnummer för att spåra dinnbeställning.

Vänligen ange ditt beställningsnummer när du kontaktar oss. Detta är det snabbaste och enklaste sättet för oss att identifiera din beställning.

Om du råkar radera din beställningsbekräftelse (det händer den bästa!), så bara skicka oss ett mail och vi kommer skicka dig en ny.

Hur kan jag spåra min beställning?

Tror du att det har tagit lång tid? Ta reda på exakt när beställningen ska vara hos dig med vår "spåra min beställning". Allt du behöver är ditt beställningsnummer och den email du använde när du la in din beställning.

track

Klicka här för att spåra min beställning.

Vänligen kontrollera att din email adress är identisk med den email adressen du använde i din beställning.

Jag kan ej spåra min beställning, vad ska jag göra?

Vi beklagar om du har problem med att spåra din beställning. Du kanske har angett ett felaktigt beställnings nummer eller använt en annan e-mail adress när du beställde?

Om du fortfarande har problem med att spåra beställningen,efter att du har kontrollerat dina detaljer,vänligen  kontakta us.

Om språnings nummer inte fungerar,vänligen vänta upp till 48 tim. och försök igen.
Ibland kan leverans informationen på hemsidan ta längre tid än vanligt att visa uppdateringar.

Hur kan jag spåra min beställning efter att den är skickad?
För beställningar som skickas med express leverans eller DHL,får du ett spårningsnummer som du kan använda för att spåra din beställning.
Varför fick jag inte ett leverans meddelande?
 

Om du har mottagit din beställnings bekräftelse men inte leverans meddelandet, så innebär det att din beställning är forfarande i produktion och ännu ej skickats för leverans.
Klicka här »  Image 

Image
När spårnings länken visar att din beställning har skickats, får du en leveransavi inom de närmaste dagarna.

Om du har väntat över en vecka och ännu inte mottagit ditt leverans meddelande, vänligen kolla upp i ditt spam / sopkorg, eller  kontakta oss.

Hur kan jag hitta en saknad försändelse

Även om det är sällsynt, spårningsnummer kan ibland säga ”Levererat” innan ditt paket har kommit.Om detta inträffar efter 36 timmar förväntad leverans, kan du prova följande:

  • Kolla upp ditt e-mail med leverans meddelandet, för att säkerställa att sändningen skickats till rätt leverans adress
  • Leta efter besked om försök till leverans av er beställning eller en hämta lapp från posten
  • Fråga dina grannar
  • Kanske någon annan i huset har mottagit din beställning
  • Vänligen ge posten ytterligare några dagar för att leverera din beställning

Vänligen kontakta oss om leveranstiden passerat med flera dagar Kundtjänst.

 
Erbjuder Mitt Namnhalsband frakt till andra länder?

Ja, vi levererar till många länder över hela världen.

Vi levererar till följande länder:

 

Albania
Andorra
Argentina
Armenien
Australien
Azerbaijan

Bahamas
Bahrain
Belarus
Belgien
Bosnien
Brasil
Bulgarien

Chile
Colombia
Costa Rica
Kroatien
Cypern
Kroatië
Cyprus
Tsjechische Republiek

Denemarken 
Dominicaanse Republiek 

Tjekoslovakien
Danmark
Dominikanska Republiken

England 
El Salvador 

Estonia
Finland
Frankrike
Filipinien
Förenade
 

Arabemiraten
Georgien

Grekland
Guatemala
Holland
Honduras
Hong Kong
Island
Indien

Indonesien 
Irak
Irland 

Israel

Italien
Jamaika
Japan

Kanada
Kina
Kuwait
Luxembourg
Macedonia
Malaysia

Malta
Mexico
Monaco
Montenegro

Moldova
New Zealand
Nicaragua
Norge
Panama
Papua New Guinea
Paraguay

Peru
Polen

Portugal

Puerto Rico
Katar
Rumänien

Ryssland
San Marino
Saudi Arabien
Skottland
Serbia
Singapore
Slovakien
Syd Afrika
Syd Korea
Spanien
Sverige
Schweiz

Tyskland
Taiwan
Thailand
Trinidad

Turkiet
Ungarien
Ukraina
USA
Uruguay
Uzbekistan
Venezuela 

Vietnam
Österrike

Var uppmärksam på att leveranstiden kan variera beroende på destinationen som du önskar i din beställning.

 



Copyright © 2007-2020 MittNamnHalsband.se Alla rättigheter reserverade.