Hjälpcenter för spårning av order

MIN BESTÄLLNING

Gick min order igenom?
Beställningar behandlas så snart de läggs.
Du bör få en orderbekräftelse från oss kort efter att din order läggs. Vänta 24 timmar innan du kontaktar kundtjänst om du inte får någon bekräftelse.
Vilket är mitt ordernummer?
Ditt ordernummer är det som identifierar din order. Du kan hitta ditt order-ID i orderbekräftelsen som du mottog när du lade din order. Det börjar med 67******.
Kan jag fortfarande ändra min beställning?
När din beställning har nått "tillverknings"-stadeit, kan vi fortfarande ändra din order med leveransdatum kan bli fördröjt. Under evenemang rekommenderar vi att inte försöka göra ändringar då vi har ett pressat schema.
Kan jag ändra min leveransadress?
Vi kan ändra din leveransadress åt dig fram tills din vara är i "paketerings"-stadiet. Det är då vi omsorgsfullt paketerar dina personliga smycken och förbereder för leverans.
Kan jag fortfarande uppgradera min leveransmetod?
Din leveransmetod kan uppgraderas fram till "paketerings"stadiet.
Du kan se dina leveransmetoder här.
Varför fick jag ingen orderbekräftelse?
Detta kan ske av några orsaker:
• Ibland är det en liten skillnad mellan din faktiska e-postadress och den du lade din order med.
• E-postmeddelandet kan ha skickats till din skräpkorg.
- Titta i demmma och se om du hittar mejlet. Du kan också söka efter vår e-postadress kundserv@MittNamnHalsband.se och förhoppningsvis visas det i resultaten som kommer upp.

- Markera vår domän som "Inte skräppost" i din e-posttjänst.

• Vissa beställningar stoppas innan de bekräftas, detta kan hända därför att specialtecken i inskription, särskilda önskemål från dig, ett fel med leveransadressen eller någonting annat liknande.
Vänta 24 timmar på att vårt team ska ge din orden status som bekräftad.

Om du fortfarande inte kan hitta ditt bekräftelsemejl, kontakta vårt team så skickar vi den till dig igen.

LEVERANSINFORMATION

Spårningen fungerar inte, varför?
Säkerställ att uppgifterna du anger är korrekta. Kanske din order lades med en annan e-postadress. Kanske det blev ett litet skrivfel när du angav din e-postadress när du lade din order.
När kommer min beställning?
Din order skapas i enlighet med den leveransmetod du valde när du lade din beställning.
Spåra din beställning
Om du inte har mottagit ett leveransmeddelande, innebär det att din beställning fortfarande är i produktion.
Leveransmeddelande
När din leverans är på väg kommer du att få ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse. Detta anger ditt leveransdatum och spårningsnummer beroende på den leveransmetod du väljer.
Sent paket
Om ditt orderdatum har passerat och du fortfarande inte mottagit ditt paket, rekommenderar vi att du försöker med följande (det har visat sig fungera för andra under tidigare):
• Kontrollera din leveransinformation på orderbekräftelsen och säkerställ att de är korrekta.
• Fråga andra medlemmar i ditt hushåll om de tagit emot paketet, eftersom detta ofta händer.
• Hör med (om tillämpligt) din portvakt, vaktmästare, vid ditt garage, eller kanske sidodörr. Beställningar lä'nas ibland där av posten. 
Fråga ditt lokala postkontor om de kan ge mer information om var ditt paket finns.
Försenad leverans
Är er leverans försenad mer än vanligt? Pga nya bestämmelser angående inköp från länder utanför EU, kan en avgift komma att läggas på din beställning. Denna avgift kommer vi att återbetala mot uppvisande av betalningsbevis.
Dessa avgifter finns att läsa mer om här



Copyright © 2009-2019 MittNamnHalsband.se Alla rättigheter reserverade.