Vilka länder levererar ni till?
Ja, vi levererar till hela världen. Klicka
här
för att se hela listan
Beställningen har blivit skickad till fel adress
Om en beställning blivit skickad till fel adress (kunden har uppgett fel adress) så finns det
två val:
1. Vänta på att paketet kommer tillbaka till oss också skickar vi paketet igen till korrekt
adress.
2. Betala 30% av produktpriset i lagerkostnad också skickar vi ett nytt paket.
Det är viktigt att ni kontaktar vår
kundservice med den rätta adressen.
Beställningsbekräftelse
Såfort vi mottagit er beställning och er betalning (eller vid val av faktura via Klarna),
skickar vi en beställningsbekräftelse med alla detaljer.
Kontrollera så att alla uppgifter i din beställning är korrekta och att ni uppgett rätt
leveransadress. Är där något som behöver uppdateras skicka genast ett email till vår
kundservice.
Vad är mitt beställning-id?
Ditt beställnings-id är ett 8 siffror långt nummer som börjar på 67. Det ser ut såhär:
#67xxxxxx. Uppge detta nummer då du är i kontakt med vår
kundservice angående befintlig beställning.
Ändra adress
Om du vill ändra adress innan vi skickat din vara kontakta vår
kundservice så uppdaterar vi adressen.
Ändra i beställningen
Vi påbörjar arbetet med din beställning så snart den är inskickad.
Om du önskar ändra i din beställning vänligen kontakta vår
kundservice så snart som möjligt.
Ändringar som görs mer än 12 timmar efter ditt inköp kan komma att beläggas med en lageravgift
på 30% av varans pris.
Jag har mottagit en defekt vara
Om du har mottagit en skadad vara ber vi dig att skicka en bild på denna till vår
kundservice. Såfort vi mottagit bilden kommer
vi hitta en lämplig lösning.
Beställningen har blivit skickad till fel adress
Om en beställning blivit skickad till fel adress (kunden har uppgett fel adress) så finns det
två val:
1. Vänta på att paketet kommer tillbaka till oss också skickar vi paketet igen till korrekt
adress.
2. Betala 30% av produktpriset i lagerkostnad också skickar vi ett nytt paket.
Det är viktigt att ni kontaktar vår
kundservice med den rätta adressen.
Fel i beställningen
Om det gjorts ett fel i beställningen ber vi dig att skicka ett email till vär
kundservice med alla detaljer och en bild.
Detta så att vi ska kunna förhindra att liknande misstag sker i framtiden.
Fel kedjelängd
Om vi råkat skicka fel kedjelängd skickar vi gärna en ny kedja till dig utan extra kostnad, som
du själv får fästa.
Om du har beställt fel kedjelängd kan ni köpa en ny kedja. Vår
kundservice kommer att förse dig med nödvändig
information om hur du beställer en ny kedja.
Fel ringstorlek
Om du tycker att din ringstorlek inte passar dig så vill vi gärna erbjuda dig att ändra en
storlek utan ersättning!
Vänligen kontakta kundtjänst, skicka tillbaks din ring och vi gör en storleksändring åt dig.
Hur ser jag mitt köp på mitt kontoutdrag?
Avdraget kommer att visas som "Jewelry Website / MittNamnhalsband".
Tillgängliga betalningsmetoder
De flesta kort, Paypal, banköverföring eller Klarna. Du kan se en
komplett lista på våra betalningsmetoder på vår
betalningsida efter att du klickat på "Fortsätt till kassan" knappen i din kundvagn.
Några saker att tänka på:
1. Om vi uppdaterar fakturan av någon anledning och skickar den uppdaterade fakturan till er
email kan ni bortse från papperkopian som är bifogad i paketet.
2. Om du vill avbeställa/reklamera varan vänligen kontakta oss så att vi kan ta hand om
fakturan. Skicka inte bara tillbaka paketet utan att ha kontaktat vår
kundservice.<
3. Om du inte mottagit ditt
paket kontakta oss snarast så att vi kan förlänga fakturan. Vänta inte!<
4. Om du är i
kontakt med Klarna angående din beställning vänligen kontakta oss också. Klarna skickar
inte information vidare till oss.
5.
Klarnas
kundservice
Jag har en kupongkod/rabattkod, hur använder jag den?
I kundvagnen, under produkterna du valt, står det “Kampanjkod”. Klicka på ”+” som finns till
vänster om texten och en liten ruta kommer att synas. Skriv in din kod i rutan och klicka sen på
”Applicera”.
Om din kod ej fungerar kontakta vår
kundservice för hjälp.
Varför kan jag inte använda mer än 1 värdecheck-kod?
Observera att endast 1 värdecheck/ kod /kupong kan användas per köp.
Vad ska jag göra om jag får ett meddelande som säger "Er betalning har
inte gått igenom"?
Om du får ett meddelande att betalningen inte gått igenom vänligen kontrollera att
betalningsuppgifterna stämmer.
Är uppgifterna korrekta gör ett nytt försök att betala.
Om det fortfarande inte fungerar kan ni betala via banköverföring, Klarna eller PayPal. Ni
behöver inte vara registrerad PayPal användare för att använda deras service.
Fel kedjelängd
Om vi råkat skicka fel kedjelängd skickar vi gärna en ny kedja till dig utan extra kostnad, som
du själv får fästa.
Om du har beställt fel kedjelängd kan ni köpa en ny kedja. Vår
kundservice kommer att förse dig med nödvändig
information om hur du beställer en ny kedja.
Fel ringstorlek
Om du tycker att din ringstorlek inte passar dig så vill vi gärna erbjuda dig att ändra en
storlek utan ersättning!
Vänligen kontakta kundtjänst, skicka tillbaks din ring och vi gör en storleksändring åt dig.
Jag har mottagit en defekt vara
Om du har mottagit en skadad vara ber vi dig att skicka en bild på denna till vår
kundservice. Såfort vi mottagit bilden kommer
vi hitta en lämplig lösning.
Fel i beställningen
Om det gjorts ett fel i beställningen ber vi dig att skicka ett email till vär
kundservice med alla detaljer och en bild.
Detta så att vi ska kunna förhindra att liknande misstag sker i framtiden.
Garanti villkor
Alla Silver, Guldpläterat och Rosè pläterade smycken har en automatisk garanti tid på 6
månader. Skador under denna tid kommer att täckas. Guld och Diamant smycken har 1års garanti som
du kan köpa till när du väljer ditt smycke. Alla skador som uppstår under detta år kommer
att täckas.
Hur beställer jag?
Att lägga en beställning är lätt!
1) Välj vilket smycke du vill beställa och fyll i rutorna till höger med nödvändig
information såsom kedjelängd, ringstorlek etc.
2) När du är klar klickar du på “Lägg i kundvagnen”. Vill du beställa fler smycken så gå
vidare till nästa produkt och gör likadant. I kundvagnen kan du klicka på ”Fortsätt handla”,
knappen finns om du scrollar ner.
3) När du lagt alla produkter du vill ha i kundvagnen kontrollerar du så att all information
är rätt.
4) Välj leveransmetod! Just nu erbjuder vi bara standardleverans.
5) Klicka på “Fortsätt till kassan” eller, om ni vill betala med/via Paypal, ”Betala med
Paypal”.
6) När köpet gått igenom kommer vi att skicka en beställningsbekräftelse till dig. Så håll
utkik!
Har du en fråga? Eller en kommentar?