Behöver du hjälp?

FRAKT OCH LEVERANS

Vilka länder levererar ni till?
Ja, vi levererar till hela världen. Klicka här för att se hela listan
Beställningen har blivit skickad till fel adress
Om en beställning blivit skickad till fel adress (kunden har uppgett fel adress) så finns det två val:
1. Vänta på att paketet kommer tillbaka till oss också skickar vi paketet igen till korrekt adress.
2. Betala 30% av produktpriset i lagerkostnad också skickar vi ett nytt paket.
Det är viktigt att ni kontaktar vår kundservice med den rätta adressen.

MIN BESTÄLLNING

Beställningsbekräftelse
Såfort vi mottagit er beställning och er betalning (eller vid val av faktura via Klarna), skickar vi en beställningsbekräftelse med alla detaljer.
Kontrollera så att alla uppgifter i din beställning är korrekta och att ni uppgett rätt leveransadress. Är där något som behöver uppdateras skicka genast ett email till vår kundservice.
Vad är mitt beställning-id?
Ditt beställnings-id är ett 8 siffror långt nummer som börjar på 67. Det ser ut såhär: #67xxxxxx. Uppge detta nummer då du är i kontakt med vår kundservice angående befintlig beställning.
Ändra adress
Om du vill ändra adress innan vi skickat din vara kontakta vår kundservice så uppdaterar vi adressen.
Ändra i beställningen
Vi påbörjar arbetet med din beställning så snart den är inskickad. Om du önskar ändra i din beställning vänligen kontakta vår kundservice så snart som möjligt. Ändringar som görs mer än 12 timmar efter ditt inköp kan komma att beläggas med en lageravgift på 30% av varans pris.
Jag har mottagit en defekt vara
Om du har mottagit en skadad vara ber vi dig att skicka en bild på denna till vår kundservice. Såfort vi mottagit bilden kommer vi hitta en lämplig lösning.
Inte nöjd med min vara
Om du inte är nöjd med din vara ber vi dig att kontakta vår kundservice och bifoga en bild.
Vänligen läs vår avbeställnings och returneringspolicy
Beställningen har blivit skickad till fel adress
Om en beställning blivit skickad till fel adress (kunden har uppgett fel adress) så finns det två val:
1. Vänta på att paketet kommer tillbaka till oss också skickar vi paketet igen till korrekt adress.
2. Betala 30% av produktpriset i lagerkostnad också skickar vi ett nytt paket.
Det är viktigt att ni kontaktar vår kundservice med den rätta adressen.
Fel i beställningen
Om det gjorts ett fel i beställningen ber vi dig att skicka ett email till vär kundservice med alla detaljer och en bild. Detta så att vi ska kunna förhindra att liknande misstag sker i framtiden.
Fel kedjelängd
Om vi råkat skicka fel kedjelängd skickar vi gärna en ny kedja till dig utan extra kostnad, som du själv får fästa.
Om du har beställt fel kedjelängd kan ni köpa en ny kedja. Vår kundservice kommer att förse dig med nödvändig information om hur du beställer en ny kedja.
Fel ringstorlek
Om du tycker att din ringstorlek inte passar dig så vill vi gärna erbjuda dig att ändra en storlek utan ersättning!
Vänligen kontakta kundtjänst, skicka tillbaks din ring och vi gör en storleksändring åt dig.

BETALNING

Hur ser jag mitt köp på mitt kontoutdrag?
Avdraget kommer att visas som "Jewelry Website / MYKA".
Tillgängliga betalningsmetoder
De flesta kort, Paypal, banköverföring eller Klarna. Du kan se en komplett lista på våra betalningsmetoder på vår betalningsida efter att du klickat på "Fortsätt till kassan" knappen i din kundvagn.
Några saker att tänka på:
1. Om vi uppdaterar fakturan av någon anledning och skickar den uppdaterade fakturan till er email kan ni bortse från papperkopian som är bifogad i paketet.
2. Om du vill avbeställa/reklamera varan vänligen kontakta oss så att vi kan ta hand om fakturan. Skicka inte bara tillbaka paketet utan att ha kontaktat vår kundservice.<
3. Om du inte mottagit ditt paket kontakta oss snarast så att vi kan förlänga fakturan. Vänta inte!<
4. Om du är i kontakt med Klarna angående din beställning vänligen kontakta oss också. Klarna skickar inte information vidare till oss.
5. Klarnas kundservice
Jag har en kupongkod/rabattkod, hur använder jag den?
I kundvagnen, under produkterna du valt, står det “Kampanjkod”. Klicka på ”+” som finns till vänster om texten och en liten ruta kommer att synas. Skriv in din kod i rutan och klicka sen på ”Applicera”.
Om din kod ej fungerar kontakta vår kundservice för hjälp.
Varför kan jag inte använda mer än 1 värdecheck-kod?
Observera att endast 1 värdecheck/ kod /kupong kan användas per köp.
Vad ska jag göra om jag får ett meddelande som säger "Er betalning har inte gått igenom"?
Om du får ett meddelande att betalningen inte gått igenom vänligen kontrollera att betalningsuppgifterna stämmer.
Är uppgifterna korrekta gör ett nytt försök att betala.
Om det fortfarande inte fungerar kan ni betala via banköverföring, Klarna eller PayPal. Ni behöver inte vara registrerad PayPal användare för att använda deras service.

RETUR OCH ÅTERBETALNING

Fel kedjelängd
Om vi råkat skicka fel kedjelängd skickar vi gärna en ny kedja till dig utan extra kostnad, som du själv får fästa.
Om du har beställt fel kedjelängd kan ni köpa en ny kedja. Vår kundservice kommer att förse dig med nödvändig information om hur du beställer en ny kedja.
Fel ringstorlek
Om du tycker att din ringstorlek inte passar dig så vill vi gärna erbjuda dig att ändra en storlek utan ersättning!
Vänligen kontakta kundtjänst, skicka tillbaks din ring och vi gör en storleksändring åt dig.
Jag har mottagit en defekt vara
Om du har mottagit en skadad vara ber vi dig att skicka en bild på denna till vår kundservice. Såfort vi mottagit bilden kommer vi hitta en lämplig lösning.
Fel i beställningen
Om det gjorts ett fel i beställningen ber vi dig att skicka ett email till vär kundservice med alla detaljer och en bild. Detta så att vi ska kunna förhindra att liknande misstag sker i framtiden.
Inte nöjd med min vara
Om du inte är nöjd med din vara ber vi dig att kontakta vår kundservice och bifoga en bild.
Vänligen läs vår avbeställnings och returneringspolicy
Garanti villkor
Alla Silver, Guldpläterat och Rosè pläterade smycken har en automatisk garanti tid på 6 månader. Skador under denna tid kommer att täckas. Guld och Diamant smycken har 1års garanti som du kan köpa till när du väljer ditt smycke. Alla skador som uppstår under detta år kommer att täckas.

INFORMATION

Hur beställer jag?
Att lägga en beställning är lätt!
1) Välj vilket smycke du vill beställa och fyll i rutorna till höger med nödvändig information såsom kedjelängd, ringstorlek etc.
2) När du är klar klickar du på “Lägg i kundvagnen”. Vill du beställa fler smycken så gå vidare till nästa produkt och gör likadant. I kundvagnen kan du klicka på ”Fortsätt handla”, knappen finns om du scrollar ner.
3) När du lagt alla produkter du vill ha i kundvagnen kontrollerar du så att all information är rätt.
4) Välj leveransmetod! Just nu erbjuder vi bara standardleverans.
5) Klicka på “Fortsätt till kassan” eller, om ni vill betala med/via Paypal, ”Betala med Paypal”.
6) När köpet gått igenom kommer vi att skicka en beställningsbekräftelse till dig. Så håll utkik!

ALMÄNNA VILLKOR


OM MYKA


KONTAKTA OSS

Har du en fråga? Eller en kommentar?