COVID-19 Uppdatering. Läs mer
Bästa kund,
Vi vill ta detta tillfälle för att vända oss direkt till dig och berätta om de åtgärder vi på Mitt Namnhalsband tar i och med den nuvarande Coronavirus (COVID-19) situationen för att försäkra våra kunders välmående.

Hälsa och välmående för våra kunder och anställda är vår första prioritet när vi fattar beslut. Alla våra lokaler, vilket inkluderar kontor och fabriker städas och desinfekteras regelbundet. Alla våra medarbetare följer hygienrekommendationer, såsom regelbunden handtvätt etc. från världshälsoorganisationen (WHO) instruktioner. Vi följer noggrant utvecklingen lokalt och i världen och gör nödvändiga justeringar för att försäkra en säker arbetsmiljö.

Vi månar om dig som kund och vårt mål är att leverera Mitt Namnhalsband-upplevelsen i precis samma goda anda som vi alltid gör och samtidigt försäkra alla som är inblandade i processen från tillverkning till kundens dörr hanteras på ett säkert sätt. Alla smycken som tillverkas blir noggrant tvättade innan de skickas till sin destination för att försäkra säkert mottagande av våra produkter. Vi erbjuder också möjlighet att få leveranser utan att behöva möta den som levererar fysiskt, den som levererar din vara kommer lämna den utanför din dörr.

På grund av extra försiktighetsåtgärder i och med COVID-19, vänligen ha i åtanke att leveranstider kan vara lite längre än normalt. Vi uppskattar ditt tålamod kring detta i dessa tider.

Vi är fast beslutna att förse våra kunder med en enkel och säker upplevelse så att ni kan fortsätta åtnjuta våra mycket omtyckta personliga smycken. Vår webbsida kommer vara öppen som vanligt och vår verksamhet fortsätter som vanligt samtidigt som vi följer och anpassar oss efter ny uppdateringar. Tveka inte att kontakta kundservice om du har fler frågor kring den pågående situationen.

Ta hand om dig själv och dina nära,
Teamet på Mitt Namnhalsband
Stäng

RETUR OCH AVBOKNINGSREGLER

Vi på MittNamnhalsband strävar efter att göra varje beställning av personliga smycken lika värdefulla och vackra för att vara ett minne för livet. Men om du känner att ditt smycket har skadats eller har ett fel, var god informera oss omedelbart. Vi väntar att få höra från dig och kommer att göra allt för att rätta till det som blivit fel. För att komma i kontakt med oss angående retur eller avbokning, vänligen kontakta kundservice.


Returpolicy

Nya, oanvända smycken kan returneras till MittNamnhalsband inom 100 dagar efter leverans. Observera att eftersom våra smycken är designade just för dig, kommer dessa returer att medföra en 30% avbokningsavgift vilket innebär att vi återbetala er 70% när smycket har kommit tillbaks till oss.


Avbokningsregler

  • Efter du har gjort en beställning börjar vi omedelbart processen för produktion av ditt personliga smycke.
  • Om du vill ångra ditt köp, så tillkommer en avgift på 30% av det totala beloppet för beställningen.
  • Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst.
  • Avbokningar kommer att behandlas på den dag vi får din begäran om avbokning.
  • Återbetalning till dig sker på likadant sätt som din betalningsmetod. Det kan ta upp till 7 arbetsdagar innan din återbetalning godkänns.

  • Mitt Namnhalsband förbehåller sig rätten att när som helst göra ändringar av denna policy. Meddelande om eventuella ändringar kommer att publiceras på denna sida.

    Om du har frågor angående avbokningar eller någon av våra andra policyer, kontakta vår kundtjänst.




    Copyright © 2007-2020 MittNamnHalsband.se Alla rättigheter reserverade.